Používáte již nepodporovaný internetový prohlížeč. Stránky v něm nebudou správně zobrazeny. Doporučujeme použít některý z následujících: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, nebo Microsoft Edge (součástí operačního systému Windows 10).

Všeobecné obchodní podmínky


Všeobecné obchodní podmínky nakupování na portálu "FiskalPRO"

Nakupování zboží a služeb prostřednictvím internetového portálu portal.fiskalpro.eu, nebo eshop.fiskalpro.cz (dále také jako "eshop") mohou uskutečnit právnické i fyzické osoby (dále jen "Spotřebitel") za předpokladu dodržení níže uvedených pravidel.
Provozovatelem internetového obchodu je: A3 Soft s.r.o. Lesní 2330, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 3602 IČ: 46580581 telefon: +420 226 202 660 e-mail: obchod@a3soft.cz (dále jen "Prodávající").
I. Objednávka zboží a služeb 1. Spotřebitel objednává výrobky a služby prodávajícího (anebo partnerů Prodávajícího) prostřednictvím obchodního systému na internetových stránkách portal.fiskalpro.eu anebo eshop.fiskalpro.cz písemnou formou objednávky přes e-shop. 2. Takto provedená objednávka se považuje za závaznou a je chápána jako smlouva uzavřená na dálku. 3. Při každé objednávce musí každá fyzická osoba a fyzická a právnická osoba - podnikatel uvést jméno a příjmení, poštovní a fakturační adresu, telefonní a faxové číslo, e-mail, IČO, DIČ, DIČ, název zboží, popis zboží, počet kusů, datum vystavení objednávky, (objednávka prostřednictvím e-shopu tyto podmínky splňuje automaticky). 4. Tyto údaje budou použity pouze v rámci obchodního vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem a nebudou poskytnuty třetí osobě (s výjimkou osoby zajišťující přepravu zboží anebo poskytující objednanou službu). 5. Po doručení objednávky bude tato objednávka zaevidována v systému prodávajícího a tímto okamžikem zároveň vzniká obchodní vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem. 6. Spotřebitel má právo stornovat objednávku bez poplatku, a to pouze do 24 hodin. od odeslání elektronické objednávky prostřednictvím e-shopu. Objednávku lze stornovat výlučně písemnou formou e-mailem. Potvrzení stornování oznámí prodávající spotřebiteli také výlučně písemnou formou. Písemná forma se vyžaduje z důvodu doložitelného dokladu storna pro prodávajícího a zastavení vyřizování objednávky. 7. V případě stornování objednávky po lhůtě 24 hodin bude prodejce kupujícímu účtovat storno poplatek ve výši 50% z nákupní ceny zboží bez DPH.
II. Poskytování informací o zboží a služeb Prodávající poskytuje spotřebiteli informace o nabízeném zboží a službách na vyžádání telefonicky nebo e-mailem v pondělí – pátek v době od 7:30 do 16:00 hodin.
III. Dodací lhůty Objednané zboží zasílá prodávající obvykle do 3 - 7 dnů ode dne zaevidování objednávky. Při platbě převodem na účet prodávajícího (platí pro ČR a SR) bude zboží vyexpedováno po připsání platby na účet prodávajícího v případě, že je zboží skladem.
IV. Cena, platební podmínky a přepravné 1. Spotřebitel hradí platbu dobírkou, převodem/vkladem na účet prodávajícího resp. na fakturu se splatností, po vzájemné dohodě. UPOZORNĚNÍ: V případě platby na fakturu je zboží ve vlastnictví prodávajícího do doby, kdy bude částka zboží uhrazena na účet prodávajícího. Prodávající může po uplynutí splatnosti faktury požadovat od kupujícího zaslané zboží zpět. Zboží musí být v originálním obalu, nepoužívané a s originálními visačkami, jinak odpovídá prodávajícímu za případnou škodu na zboží. 2. V případě neuhrazení platby na fakturu v dohodnutém termínu splatnosti je prodávající spotřebiteli oprávněn účtovat smluvní pokutu do výše 1% z neuhrazené platby za každý den prodlení a to až do dne kdy bude dlužná částka připsána na účet prodávajícího. 3. Při předávání zboží platí spotřebitel cenu za zboží + dopravné a případně cenu dobírky. 4. Prodávající neodpovídá za zpoždění dodávky zboží způsobené přepravní společností. 5. Způsob dopravy si volí spotřebitel sám přes formulář objednávky v e-shopu nebo při jiném způsobu komunikace. Spotřebitel si může zvolit způsob dopravy, a to:
a) REMAX kurýr b) Česká pošta
6. Prodávající a Spotřebitel se mohou dohodnout na opakovaných platbách (tzv. Reccurring payments). Obchodník iniciuje platbu na pozadí bez účasti Spotřebitele s využitím platební karty Spotřebitele. Pro aktivaci Opakované platby se využije první platba realizovaná Spotřebitelem, při které je indikován požadavek na registraci do “recurring” programu. První platba projde kompletním 3D ověřením. Každá další platba se bude uskutečňovat v předem dohodnutých intervalech mezi Prodávajícím a Spotřebitelem (držitelem platební karty) a bez 3D ověření. Při aktivaci Opakované platby Prodávající uvede a Spotřebitel potvrdí podmínky realizace Opakovaných plateb a to zejména:
a) četnost provádění opakovaných plateb b) částku opakované platby b) podmínky zrušení registrace
Platnost registrace Opakované platby je pouze během platnosti karty Spotřebitele, do doby zrušení registrace nebo nejdéle do 1 roku od poslední platby, jinak skončí platnost registrace. Správa registrace Opakovaných plateb pro Spotřebitele probíhá prostřednictvím portálu na adrese zákaznická zóna.
V. Přebírání zboží 1. Spotřebitel se zavazuje převzít zboží v dohodnutém termínu na adrese uvedené na objednávce. 2. Při přebírání zboží je spotřebitel povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, spotřebitel je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího a se zasilatelskou společností sepsat Zápis o škodě na zásilce. Jakékoli pozdější reklamace na množství a fyzické porušení produktu nebudou akceptovány. 3. Spotřebitel nabývá vlastnická práva ke zboží až uhrazením plné ceny a dalších peněžních částek dohodnutých v kupní smlouvě na dálku na účet prodávajícího. Do doby přechodu vlastnických práv z prodávajícího na spotřebitele, který má zboží v držení, má spotřebitel všechny povinnosti uschovatele věci a je povinen zboží na vlastní náklady bezpečně uschovat a označit jej tak, aby bylo za každých okolností identifikovatelné jako zboží prodávajícího. 4. Prodávající je oprávněn požadovat splnění závazků, zejména uhrazení ceny za zboží, a to bez ohledu na to, že vlastnictví ke zboží ještě nepřešlo na spotřebitele. 5. Nebezpečí škody na zboží přechází na spotřebitele momentem převzetí spotřebitelem nebo jeho zmocněncem.
VI. Odstoupení od smlouvy 1. Při velkoobchodním prodeji je spotřebitel oprávněn stornovat objednávku bez poplatku, a to pouze v den 1. kontaktování prodávajícího se spotřebitelem, tzn. v den, kdy se ověřuje objednávka u spotřebitele. Objednávku lze stornovat výlučně písemnou formou (e-mailem). 2. V případě, že spotřebitel nesplní povinnost uvedenou v článku Odstoupení od smlouvy, těchto obchodních podmínek, odstoupení od kupní smlouvy není platné a účinné a prodávající není povinen vrátit kupujícímu kupní cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladů, spojených s odesláním zboží zpět kupujícímu. 3. Vrácení zboží do 14 dnů je možné bez udání důvodu. Zboží musí být v původním obalu s etiketami, nepoužívané. 4. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku zejména v následujících případech:
a) jde-li o smlouvu, jejíž součástí je i poskytnutí služby, pokud se služba začala plnit se souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy b) pokud jde o smlouvu, jejímž předmětem je prodej zboží nebo služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit c) pokud jde o smlouvu, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle osobitých požadavků spotřebitele anebo produktu určeného pro jednoho spotřebitele, anebo produktu, který vzhledem na jeho vlastnosti není možné vrátit.
5. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku (odstoupit od smlouvy) nebo její část pokud:
a) zboží se nevyrábí nebo se přestal vyrábět b) změnila se cena dodavatele zboží c) vystavená cena zboží byla vadná
VII. Záruka a servis 1. Konkrétní záruční a servisní podmínky jsou uvedeny v příslušných záručních listech vybraného zboží, které spotřebitel obdrží při koupi zboží. 2. Obecně, pokud v záručních listech není uvedeno jinak, je záruční doba pro plnění spotřebitelských smluv stanovena na minimálně 24 měsíců nebo shora ohraničená datem spotřeby zboží. Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené a zaplacené u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je spotřebitel povinen doručit (pokud to charakter zboží umožňuje) reklamované zboží čisté, mechanicky nepoškozené, včetně manuálů, záručního listu, faktury nebo jiného dokladu o zaplacení zboží prodávajícímu. Při uplatnění reklamace se spotřebitel řídí pokyny uvedenými v záručním listu. 3. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k vadě došlo mechanickým poškozením zboží, provozováním zboží v nevhodných podmínkách, neodbornou montáží, nedodržením příslušných norem ze strany spotřebitele nebo osoby, která spotřebiteli montáž prováděla, nebo byl-li proveden zásah do zboží jinou než oprávněnou osobou. Ze záruky jsou také vyjmuty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným zacházením. 4. V případě uplatňování reklamace se doporučuje spotřebiteli telefonicky oznámit prodávajícímu, že dané zboží vykazuje vadu a jakým způsobem se projevila. Na základě těchto informací se doporučí spotřebiteli další postup při vyřizování reklamace.
VIII. Závěrečná ustanovení 1. Prodávající má právo podle charakteru objednaného zboží vyzvat spotřebitele k osobní prohlídce a osobnímu odběru zboží (vztahuje se hlavně na finančně náročnější zboží nebo náročnější z hlediska objemu nebo hmotnosti). V těchto případech bude spotřebitel kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud spotřebitel již uhradil kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět, pokud se nedohodnou jinak. 2. Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Při změně ceny prodávající kontaktuje spotřebitele. Spotřebitel má právo při takto upravených cenách objednávku stornovat. 3. Kupující souhlasí, že všechny soudní náležitosti budou projednávány v místě sídla firmy prodávajícího, místní a věcně příslušného soudu. 4. Spotřebitel prohlašuje, že před vyplněním nebo oznámením objednávky se seznámil s těmito všeobecnými podmínkami a že s nimi souhlasí. Bez ohledu na ostatní ustanovení smlouvy, prodávající neodpovídá spotřebiteli za ušlý zisk, ztrátu příležitostí nebo žádné jiné nepřímé nebo následné ztráty v důsledku nedbalosti, porušení smlouvy nebo vzniklé jiným způsobem. 5. Prodávající a spotřebitel se dohodli, že plně uznávají komunikaci na dálku – telefonickou, faxovou (včetně ručně vypsané objednávky), elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany. 6. Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.3.2025.
Pokud se spotřebitel domnívá, že byli porušeny jeho práva, nebo není spokojen se způsobem, kterým Provozovatel vybavil reklamaci, svou žádost o nápravu může zaslat na emailovou adresu: obchod@fiskalpro.cz. V případě jestliže Prodávající na žádost Spotřebitele odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne doručení jejího odeslání, Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle zákona č. 391/2015 s.z.. O alternativním řešení sporů prostřednictvím subjektu alternativního řešení sporů, kterým je Česká obchodní inspekce nebo jiná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky nebo prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná na ec.europa.eu/consumers/odr.
Tyto všeobecné obchodní podmínky byly formulovány a stanoveny v dobré víře, za účelem splnění zákonných podmínek a úprav korektních obchodních vztahů mezi prodávajícím a spotřebitelem. V případě, že se prokáží kompetentním orgánům České republiky některá ustanovení těchto podmínek jako neplatná nebo nevynutitelná, a to zcela nebo částečně, platnost a vynutitelnost ostatních ustanovení a zbývající části příslušného ustanovení tím zůstávají nedotčeny. Práva spotřebitele ve vztahu k prodávajícímu vyplývající ze Zákona o ochraně spotřebitele č.j. č. 634/1992 Sb. ve znění pozdějších změn a předpisů zůstávají těmito podmínkami nedotčeny. Právní vztahy zde založené se řídí příslušnými ustanoveními upravenými v českém právním řádu, především ustanoveními Obchodního zákoníku. Vzniklé spory budou smluvní strany řešit především jednáním a vzájemnou dohodou v dobré víře as dobrými úmysly. V případě, že nedojde k dohodě, budou takové spory, rozpory nebo nároky s konečnou platností vyřešeny příslušnými soudy České republiky.

Všeobecné podmínky používání "SW FiskalPRO"

Společnost A3 soft s.r.o.; Lesní 2330, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm; zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 3602; IČ: 46580581
I. Vymezení pojmů 1. "Poskytovatel" znamená společnost A3 soft s.r.o.; Lesní 2330, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm; zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 3602; IČ: 46580581. 2. "Uživatel" je třetí osoba provozující zařízení na území České republiky, která používá zařízení. 3. "Zařízení" znamená zařízení s obchodním označením "FiskalPRO" přenechané na užívání objednatele poskytovatelem, umožňující elektronickou evidenci tržeb a současně funkci platebního terminálu. 4. "Aplikace" znamená softwarové řešení instalované do zařízení, které zabezpečuje použití zařízení pro elektronickou evidenci tržeb. 5. "Služba" znamená zabezpečení elektronické evidence tržeb prostřednictvím zařízení. 6. "Transakce" znamená úhradu ceny, nebo její části, za dodané zboží respektive poskytnutou službu prostřednictvím zařízení v provozovně uživatele nebo jakýkoli přenos informací prostřednictvím zařízení. 7. "Pravidla" znamená tyto Všeobecné podmínky používání "SW FiskalPRO". 8. "Doplňková služba" je dodatečná služba poskytovaná poskytovatelem uživateli prostřednictvím zařízení a to na základě osobní objednávky uživatele.
II. Registrace uživatele 1. Uživatel bude oprávněn užívat zařízení a aplikaci pro elektronickou evidenci tržeb za podmínky, že uživatel úspěšně provede řádnou a úplnou registraci jako uživatel aplikace prostřednictvím webového rozhraní provozovaného na internetové stránce portal.fiskalpro.eu anebo eshop.fiskalpro.cz (dále také "eshop“), přičemž bez úspěšné registrace není možné zařízení používat pro elektronickou evidenci tržeb. 2. Uskutečněním úspěšné registrace uživatele ve smyslu bodu 1. tohoto článku poskytovatel udělí uživateli souhlas s užíváním zařízení a současně souhlas s užíváním aplikace v souladu s ustanoveními těchto pravidel.
III. Povinnosti uživatele 1. Uživatel bude nést všechny náklady související s užíváním zařízení. 2. Uživatel je povinen zajistit, aby zařízení mohlo být připojeno do elektrické sítě s parametry 230 V / 50 kHz a to trvale nebo přechodně podle typu zařízení. 3. Uživatel je povinen zajistit, aby zařízení bylo užíváno řádně a výlučně určený účel užívání zařízení. 4. Uživatel je povinen chránit užívané zařízení před poškozením, ztrátou, odcizením nebo zničením a chovat se tak, aby na používaném zařízení nevznikala škoda. Za způsobenou škodu v celém rozsahu odpovídá poskytovateli uživatel. 5. Uživatel je povinen umožnit poskytovateli nebo jeho zástupci prohlídku užívaného zařízení z důvodu zjištění, zda jej uživatel používá v souladu s touto smlouvou respektive ke zjištění funkčnosti a stavu zařízení. 6. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že byl obeznámen s obsahem těchto pravidel a jejich obsahu rozumí. 7. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že si je vědom skutečností, že aplikace je autorským dílem a jakýkoli zásah do aplikace bez výslovného souhlasu poskytovatele je protiprávní. 8. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že si je vědom skutečnosti, že jakýkoli zásah do zařízení bez výslovného souhlasu poskytovatele je protiprávní. 9. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že si je vědom skutečnosti, že registrační a oznamovací povinnosti vůči příslušnému správci daně související s elektronickou evidencí tržeb musí splnit samotný uživatel a uvedené povinnosti nebudou za uživatele splněny poskytovatelem, poskytovatel pro uživatele bude zajišťovat pouze provozování technického řešení elektronické evidence tržeb.
IV. Souhlasy uživatele 1. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel uděluje poskytovateli souhlas s poskytováním respektive zasíláním marketingových informací uživateli. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel uděluje poskytovateli souhlas s poskytnutím identifikačních a kontaktních údajů uživatele a jeho zařízení třetí osobě a to zejména v souvislosti s užíváním zařízení respektive aplikace respektive s elektronickou evidencí tržeb nebo v souvislosti s poskytováním respektive zasíláním reklamních a marketingových informací uživateli. 2. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel uděluje poskytovateli souhlas se zpracováním osobních údajů uživatele poskytnutých poskytovateli respektive získaných poskytovatelem v souvislosti s registrací uživatele ve smyslu článku II. těchto pravidel nebo v souvislosti s užíváním zařízení respektive aplikace na elektronickou evidenci tržeb a to v rozsahu potřebném k zajištění elektronické evidence tržeb uživatele. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje poučení poskytovatelem o jeho právech v souvislosti se zpracováním osobních údajů uživatele a to zejména poučení o:
a) tom, že zpracování osobních údajů je dobrovolné, b) o rozsahu, účelu zpracování osobních údajů a o subjektech, kterým mohou být zpracované osobní údaje poskytnuty, c) o právu uživatele na přístup ke zpracovaným osobním údajům, d) o právu uživatele k opravě osobních údajů, e) o právu uživatele žádat odstranění rozporu se zákonem při zpracování osobních údajů.
Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel pověřuje poskytovatele zpracováním osobních údajů fyzických osob jednajících jménem uživatele při provedení registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel a při elektronické evidenci tržeb uživatele, přičemž uživatel současně vyhlašuje a potvrzuje, že osobní údaje fyzických osob jednajících jménem uživatele zpracovává v souladu se zákonem a je oprávněn pověřit poskytovatele zpracováním osobních údajů fyzických osob jednajících jménem uživatele ve smyslu výše uvedeného. 3. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel prohlašuje a potvrzuje, že souhlasí, aby třetí osoba zajišťující zpracování transakcí uskutečněných prostřednictvím zařízení používaným uživatelem, zpřístupnila poskytovateli veškeré informace o transakcích uskutečněných prostřednictvím zařízení užívaným uživatelem. 4. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel prohlašuje a potvrzuje, že souhlasí s tím, aby poskytovatel zpřístupnil veškeré informace o transakcích uskutečněných prostřednictvím zařízení používaným uživatelem třetí osobě určené poskytovatelem. 5. Uživatel bere na vědomí a provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel vyslovuje souhlas s tím, že každý telefonický rozhovor mezi uživatelem a poskytovatelem může být za účelem kontroly služeb poskytovaných poskytovatelem, zlepšení kvality služeb poskytovaných poskytovatelem nebo z jiného důvodu zaznamenán na záznamové médium a ponechán na záznamovém médiu. 6. Uživatel provedením registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel vyslovuje a uděluje poskytovateli souhlas se zveřejněním uživatele poskytovatelem jako osoby, pro kterou poskytovatel zajišťuje elektronickou evidenci tržeb, přičemž zveřejnění nebo nezveřejnění uvedené informace je na rozhodnutí poskytovatele. Uživatel současně pro účel uvedený v první větě tohoto bodu bezúplatně souhlasí s uvedením identifikačních údajů, adres, loga, ochranné známky nebo jiného označení a jiných dodatečných údajů uživatele nebo jeho provozů v případě zveřejnění skutečnosti uvedené v první větě tohoto bodu. 7. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn účtovat náhradu administrativních nákladů spojených s ukončením provozu Zařízení - platebního terminálu a deinstalaci Zařízení - platebního terminálu u Uživatele. Tento poplatek je Poskytovatel oprávněn účtovat za každé jedno Zařízení, v případě ukončení Smlouvy (Poskytování služeb prostřednictvím přenechaného zařízení "FiskalPRO"), a to zejména pokud nebyly Služby - platební služby aktivně využívány minimálně po dobu 12 měsíců. Výše poplatek za ukončení provozu Zařízení - platebního terminálu je 1490 Kč bez DPH a poplatek za deinstalaci Zařízení - platebního terminálu u Uživatele je 2950 Kč bez DPH za každé Zařízení.
V. Zrušení registrace uživatele 1. Uživatel je oprávněn zrušit svou registraci provedenou ve smyslu článku II. těchto pravidel prostřednictvím webového rozhraní provozovaného na internetové stránce portal.fiskalpro.eu anebo eshop.fiskalpro.cz, přičemž zrušení registrace nabude účinnosti první den kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém uživatel provedl zrušení registrace. 2. Poskytovatel je oprávněn zrušit registraci uživatele provedenou ve smyslu článku II. těchto pravidel z následujících důvodů:
a) uživatel užívá zařízení v rozporu s těmito pravidly, b) uživatel používá aplikaci v rozporu s těmito pravidly, c) uživatel uskutečnil, pokusil se o uskutečnění nebo umožnil zásah do zařízení, d) uživatel uskutečnil, pokusil se o uskutečnění nebo umožnil zásah do aplikace, e) uživatel porušil, respektive nesplnil jakoukoli povinnost anebo závazek uživatele ve smyslu těchto pravidel,
přičemž zrušení registrace je účinné první den kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém poskytovatel provedl zrušení registrace. Poskytovatel oznámí zrušení registrace uživatele elektronickou poštovní zprávou zaslanou na e-mailovou adresu uživatele. 3. Dnem zrušení registrace ve smyslu tohoto článku zaniká právo uživatele používat zařízení a aplikaci na elektronickou evidenci tržeb.
VI. Závěrečná ustanovení 1. Poskytovatel je oprávněn vzhledem ke změně právní úpravy, změně na trhu, změně obchodní politiky nebo na základě jeho rozhodnutí změnit, doplnit, zrušit nebo nahradit tato pravidla (dále jen "Změna Pravidel"). Poskytovatel je povinen změnu pravidel s uvedením její platnosti a účinnosti oznámit uživateli nejpozději 14 dní předem elektronickou zprávou zaslanou na e-mailovou adresu uživatele a zveřejněním změny pravidel na internetové stránce portal.fiskalpro.eu anebo eshop.fiskalpro.cz 2. V případě nesouhlasu uživatele se změnou pravidel má uživatel právo nejpozději v poslední pracovní den přede dnem účinnosti změny pravidel z uvedeného důvodu zrušit svou registraci provedenou ve smyslu článku II. těchto pravidel, jinak právo uživatele na zrušení registrace z uvedeného důvodu zaniká. V případě, že uživatel řádně a včas ve smyslu tohoto bodu nevyužije právo zrušit svou registraci provedenou ve smyslu článku II. těchto pravidel, platí, že uživatel se změnou pravidel souhlasí. 3. Tato pravidla nabývají platnosti a účinnosti dne 1.3.2025.