Používáte již nepodporovaný internetový prohlížeč. Stránky v něm nebudou správně zobrazeny. Doporučujeme použít některý z následujících: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, nebo Microsoft Edge (součástí operačního systému Windows 10).

Všeobecné obchodní podmínky


Všeobecné podmínky používání "SW FiskalPRO"

Společnost A3 Soft s.r.o., sídlo: Továrenská 98/4, Púchov 020 01, Slovenská republika, IČO: 36337960, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu v Trenčíně, oddíl: Sro, vložka: 14910/R.
I. Vymezení pojmů 1. "Poskytovatel" se rozumí společnost A3 Soft s.r.o., sídlo: Továrenská 98/4, Púchov 020 01, Slovenská republika, IČO: 36337960, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu v Trenčíně, oddíl: Sro, vložka: 14910/R. 2. "Uživatel" se rozumí třetí osoba provozující provozovnu na území České republiky, která používá zařízení. 3. "Zařízení" se rozumí zařízení s obchodním označením "FiskalPro" přenechané na užívání objednatelovi poskytovatelem, umožňující elektronickou evidenci tržeb a současně funkci platebního terminálu. 4. "Aplikace" se rozumí softwarové řešení instalované do zařízení, které zabezpečuje použití zařízení na elektronickou evidenci tržeb. 5. "Služba" se rozumí zabezpečení elektronické evidence tržeb prostřednictvím zařízení. 6. "Transakce" se rozumí úhrada ceny, anebo její části, za dodané zboží respektive poskytnutou službu prostřednictvím zařízení v provozovně uživatele anebo jakýkoliv přenos informací prostřednictvím zařízení. 7. "Pravidla" se rozumí tyto Všeobecné podmínky používání "Moje pokladna" – JAS. 8. "Doplňková služba" se rozumí dodatečná služba poskytovaná poskytovatelem uživateli prostřednictvím zařízení a to na základě osobní objednávky uživatele.
II. Registrace uživatele 1. Uživatel bude oprávněný užívat zařízení a aplikaci na elektronickou evidenci tržeb za podmínky, že uživatel úspěšně vykoná řádnou a úplnou registraci jako uživatel aplikace prostřednictvím webového rozhraní provozovaného na internetové stránce portal.fiskalpro.eu, přičemž bez úspěšné registrace není možné zařízení používat na elektronickou evidenci tržeb. 2. Uskutečněním úspěšné registrace uživatele ve smyslu bodu 1. tohoto článku poskytovatel udělí uživatelovi souhlas s užíváním zařízení a současně souhlas s užíváním aplikace v souladu s ustanoveními těchto pravidel.
III. Povinnosti uživatele 1. Uživatel bude nést všechny náklady související s užíváním zařízení. 2. Uživatel je povinný zabezpečit, aby zařízení mohlo byť připojené do elektrické sítě s parametry 230 V / 50 kHz a to trvale anebo přechodně podle typu zařízení. 3. Uživatel je povinný zabezpečit, aby zařízení bylo užívané řádně a výlučně s určeným účelem užívání zařízení. 4. Uživatel je povinný chránit užívané zařízení před poškozením, ztrátou, odcizením anebo zničením a chovat se tak, aby na užívaném zařízení nevznikala škoda. Za způsobenou škodu v celém rozsahu zodpovídá poskytovatelovi uživatel. 5. Uživatel je povinný umožnit poskytovatelovi anebo jeho zástupci prohlídku užívaného zařízení z důvodu zjištění, zda ho uživatel užívá v souladu s touto smlouvou respektive ke zjištění funkčnosti a stavu zařízení. 6. Uživatel vykonáním registrace v smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že byl seznámený s obsahem těchto pravidel a jejich obsahu rozumí. 7. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že si je vědomý skutečností, že aplikace je autorským dílem a jakýkoliv zásah do aplikace bez výslovného souhlasu poskytovatele je protiprávní. 8. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že si je vědomý skutečnosti, že jakýkoliv zásah do zařízení bez výslovného souhlasu poskytovatele je protiprávní. 9. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje, že si je vědomý skutečnosti, že registrační a oznamovací povinnosti vůči příslušnému správci daně související s elektronickou evidencí tržeb musí splnit samotný uživatel a uvedené povinnosti nebudou za uživatele splněné poskytovatelem, poskytovatel pro uživatele bude zabezpečovat jen provozování technického řešení elektronické evidence tržeb.
IV. Souhlasy uživatele 1. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel uděluje poskytovatelovi souhlas s poskytováním respektive zasíláním marketingových informací uživateli. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel uděluje poskytovateli souhlas s poskytnutím identifikačních a kontaktních údajů uživatele a jeho provozoven třetí osobě a to zejména v souvislosti s užíváním zařízení respektive aplikace respektive s elektronickou evidencí tržeb anebo v souvislosti s poskytováním respektive zasíláním reklamních a marketingových informací uživateli. 2. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel uděluje poskytovateli souhlas se zpracováním osobních údajů uživatele poskytnutých poskytovateli respektive získaných poskytovatelem v souvislosti s registrací uživatele ve smyslu článku II. těchto pravidel anebo v souvislosti s užíváním zařízení respektive aplikace na elektronickou evidenci tržeb a to v rozsahu potřebném na zabezpečení elektronické evidence tržeb uživatele. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel potvrzuje poučení poskytovatelem o jeho právech v souvislosti se zpracováním osobních údajů uživatele a to zejména poučení o:
a) tom, že zpracování osobních údajů je dobrovolné, b) o rozsahu, účelu zpracování osobních údajů a o subjektech, kterým mohou být zpracované osobní údaje poskytnuté, c) o právu uživatele na přístup ke zpracovaným osobním údajům, d) o právu uživatele na opravu osobních údajů, e) o právu uživatele žádat odstranění rozporu se zákonem při zpracovaní osobních údajů.
Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel pověřuje poskytovatele zpracováním osobních údajů fyzických osob konajících jménem uživatele při vykonání registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel a při elektronické evidenci tržeb uživatele, přičemž uživatel současně vyhlašuje a potvrzuje, že osobní údaje fyzických osob konajících jménem uživatele zpracovává v souladu se zákonem a je oprávněný pověřit poskytovatele zpracováním osobních údajů fyzických osob konajících jménem uživatele ve smyslu výše uvedeného. 3. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel prohlašuje a potvrzuje, že souhlasí, aby třetí osoba zabezpečující zpracování transakcí uskutečněné prostřednictvím zařízení užívaným uživatelem, zpřístupnila poskytovateli všechny informace o transakcích uskutečněných prostřednictvím zařízení užívaným uživatelem. 4. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel prohlašuje a potvrzuje, že souhlasí s tím, aby poskytovatel zpřístupnil všechny informace o transakcích uskutečněných prostřednictvím zařízení užívaným uživatelem třetí osobě určené poskytovatelem. 5. Uživatel bere na vědomí a vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel vyslovuje souhlas s tím, že každý telefonický rozhovor mezi uživatelem a poskytovatelem může být za účelem kontroly služeb poskytovaných poskytovatelem, zlepšení kvality služeb poskytovaných poskytovatelem anebo z jiného důvodu zaznamenaný na záznamové médium a uchovávaný na záznamovém médiu. 6. Uživatel vykonáním registrace ve smyslu článku II. těchto pravidel vyslovuje a uděluje poskytovateli souhlas se zveřejněním uživatele poskytovatelem jako osoby, pro kterou poskytovatel zabezpečuje elektronickou evidenci tržeb, přičemž zveřejnění anebo nezveřejnění uvedené informace je na rozhodnutí poskytovatele. Uživatel současně pro účel uvedený v první větě tohoto bodu bezúplatně souhlasí s uvedením identifikačních údajů, adres, loga, ochranné známky anebo jiného označení a jiných dodatečných údajů uživatele anebo jeho provozoven v případě zveřejnění skutečnosti uvedené v první větě tohoto bodu. 7. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn účtovat náhradu administrativních nákladů spojených s ukončením provozu Zařízení - platebního terminálu a deinstalací Zařízení - platebního terminálu u Uživatele. Tento poplatek je Poskytovatel oprávněn účtovat za každé jedno Zařízení, v případě ukončení Smlouvy (Poskytování služeb prostřednictvím přenechaného zařízení "A3 Pay FiskalPRO"), a to zejména pokud nebyly Služby - platební služby aktivně využívány minimálně po dobu 12 měsíců. Výše poplatku za ukončení provozu Zařízení - platebního terminálu je v 1.590 Kč bez DPH a poplatek za deinstalaci Zařízení - platebního terminálu u Uživatele 2.900 Kč bez DPH za každé Zařízení.
V. Zrušení registrace uživatele 1. Uživatel je oprávněný zrušit svou registraci vykonanou ve smyslu článku II. těchto pravidel prostřednictvím webového rozhraní provozovaného na internetové stránce portal.fiskalpro.eu, přičemž zrušení registrace nabyde účinnost první den kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém uživatel vykonal zrušení registrace. 2. Poskytovatel je oprávněný zrušit registraci uživatele vykonanou ve smyslu článku II. těchto pravidel z následujících důvodů:
a) uživatel užívá zařízení v rozporu s těmito pravidly, b) uživatel užívá aplikaci v rozporu s těmito pravidly, c) uživatel uskutečnil, pokusil se o uskutečnění anebo umožnil zásah do zařízení, d) uživatel uskutečnil, pokusil se o uskutečnění anebo umožnil zásah do aplikace, e) uživatel porušil, respektive nesplnil jakoukoliv povinnost anebo závazek uživatele ve smyslu těchto pravidel,
přičemž zrušení registrace je účinné první den kalendářního měsíce následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém poskytovatel vykonal zrušení registrace. Poskytovatel oznámí zrušení registrace uživatelovi elektronickou poštovní správou zaslanou na e-mailovou adresu uživatele. 3. Dnem zrušení registrace ve smyslu tohoto článku zaniká právo uživatele používat zařízení a aplikaci na elektronickou evidenci tržeb.
VI. Závěrečné ustanovení 1. Poskytovatel je oprávněný vzhledem na změnu právní úpravy, změnu na trhu, změnu obchodní politiky anebo na základě jeho rozhodnutí změnit, doplnit, zrušit anebo nahradit tyto pravidla (dále jen "Změna pravidel"). Poskytovatel je povinný změnu pravidel s uvedením její platnosti a účinnosti oznámit uživateli nejpozději 14 dní předem elektronickou správou zaslanou na e-mailovou adresu uživatele a zveřejněním změny pravidel na internetové stránce portal.fiskalpro.eu. 2. V případě nesouhlasu uživatele se změnou pravidel má uživatel právo nejpozději v poslední pracovní den před dnem účinnosti změny pravidel z uvedeného důvodu zrušit svou registraci vykonanou ve smyslu článku II. těchto pravidel, jinak právo uživatele na zrušení registrace z uvedeného důvodu zaniká. V případě, že uživatel řádně a včas ve smyslu tohoto bodu nevyužije právo zrušit svou registraci vykonanou ve smyslu článku II. těchto pravidel, platí, že uživatel se změnou pravidel souhlasí. 3. Tyto pravidla nabývají platnost a účinnost dne 1.8.2016.