Používáte již nepodporovaný internetový prohlížeč. Stránky v něm nebudou správně zobrazeny. Doporučujeme použít některý z následujících: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, nebo Microsoft Edge (součástí operačního systému Windows 10).

SLA Basic

70816
70816
125 Kč měsíčně s DPH: 151,25 Kč měsíčně
skladem
 Přidat do košíku

Služba SLA Basic

Servis Level Agreement Basic zahrnuje:

- telefonickou a mailovou podporu v rozlišení kritických a nekritických servisních požadavků následovně:

Kritický servisní požadavek - havárie:je označen za kritický pouze v případě, že je Uživateli na zařízení znemožněno vystavovat a tisknout doklady potřebné pro jeho běžný provoz v souladu s platnou legislativou. Všechny ostatní servisní požadavky jsou považovány za nekritické servisní požadavky.

- ve dnech PO-PIA s reakcí na požadavek do 6 hod.,

- vyřešení servisního incidentu v servisním středisku Poskytovatele do 48 hodin v rámci otevíracích hodin servisního střediska)

-doručení zařízení zajišťuje uživatel

Kritický servisní požadavek - havárie : - zastřešená v rámci poskytování služby - Hotline

SLA BASIC
Dny09:00–17:00
POHELP/HOT
UTHELP/HOT
STHELP/HOT
ČTHELP/HOT
HELP/HOT
SO-
NE-
Svátek-

 

Nekritický servisní požadavek: - ve dnech PO-PIA s reakcí na požadavek do 12 hod., vyřešení servisního incidentu v servisním středisku podle otevíracích hodin. Doručení zařízení zajišťuje uživatel. Poskytovatele do 96 hodin v rámci otevíracích hodin servisního střediska) . 

Nezahrnuje:

- výjezd technika k zákazníkovi

V případě potřeby vyřešení servisního požadavku s ohledem na záruční lhůtu nebo neodborná manipulace se zařízením, se budou Uživateli účtovat náklady v souladu s platným ceníkem.